ponedeljek, 12. marec 2012

ČUDOVITO, ČAROBNO BITJE - VARJA KALIŠNIK

Najbolj osamljen čas mojega življenja je bil v odnosih s starši, s prijatelji in z mojim  romantičnim partnerjem. Zato, ker sem nenehno hrepenela po tem, da bi me oni videli. In tudi, ko sem si neskončno želela, da bi od njih prejela brezpogojno ljubezen. Nič od tega se ni zgodilo.

Po dolgih letih truda, da bi dobila globoko ljubezen od ljudi okoli mene, prav tistih, ki sem jih ljubila, mi je bilo ponujeno veliko darilo, spoznala sem veliko skrivnost. Tako, ki mi je spremenila življenje.

Skrivnost je:

Globoka ljubezen ki jo iščeš, se začne in konča z ljubeznijo, ki jo čutiš do sebe.

Prav vsak človek na svetu, vključno s tabo, hrepeni po tem, da bi bil globoko ljubljen. V jedru tvoje duše, te tvoj duh vodi, da iščeš in najdeš brezpogojno, čisto ljubezen. Razlog, zaradi katerega mnogi od nas zapravimo življenje iščoč brez, da bi jo kdaj našli ni v tem, da ta ljubezen ne obstaja, ali pa, ker jo je tako zelo malo. Naučeni smo bili iskati na napačnih koncih, na zgrešenih mestih in sicer, zunaj sebe. Resnica je, da se ljubezen, po kateri hrepenimo, začne in konča z ljubeznijo, ki jo čutiš do sebe. Tvoja pravica je, da se globoko zaljubiš v sebe. In samo to ljubezen povabiš v svoje življenje.

Tvoja preizkušnja v tem življenju je, da spoznaš kdo v resnici si v svoji duši. Da presežeš svojo površino, socialne maske s katerimi prikrivaš svoj čudovit duh.

Tvoj dar je, da se naučiš sprejeti to osebo, ki si danes. Da v polnosti izraziš vsak del sebe brez
opravičil. Tako zelo svetlo, da presvetliš vsako srce, ki se ga dotakneš, vključno s svojim. In to je ljubezen do sebe.

Biti.

Ljubiti.

Živeti.

Ti.

Brez opravičil, brez zadrževanja.

Ko to zmoreš, ne sprejmeš samo izjemno sposobnost čutiti največjo ljubezen, ampak tudi pridobiš sposobnost dati to globoko ljubezen nekomu, ponudiš drugim dar, da ljubijo svojo čudovito dušo.

Moja želja zate danes je, da začneš ali pa poglobiš svojo avanturo, v kateri se globoko in noro, vsak dan bolj in bolj, zaljubiš vase. V izjemno, potentno, čudovito, čarobno bitje, katera ali kateri si. In to samo zato, ker si ti, ti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar